- هر گونه عدم رضایت از محصول یا مغایرت در سفارش، می بایست بلافاصله (ظرف 30 دقیقه) بعد از تحویل توسط مامور پست یا باربری به اطلاع پشتیبانی فیش دلیوری رسانده شود تا در مورد مشکل پیش آمده تصمیم گیری شود و در غیر اینصورت فیش دلیوری تعهدی در زمینه مرجوعی و حل مشکل نخواهد داشت.
- اگر محصول ارایه شده توسط فیش دلیوری دارای هر گونه مغایرت با اطلاعات درج شده در سایت است تنها راه حل، استرداد کالا قبل از استفاده و در شرایط اولیه و با رعایت قوانین مندرج است.
- با توجه به حساس بودن نگه داری ماهی و میگو، در صورت عدم حضور خریدار در محل به هنگام مراجعه پست، بازگشت محصول به فیش دلیوری امکان پذیر نبوده و مسیولیتی در این زمینه نداریم.
- چنانچه در حمل و نقل مشکلی برای بار پیش آمده باشد و مشتری در هنگام دریافت محصول بواسطه مشکل پیش امده در اثر حمل از کیفیت آن ناراضی باشد و پشتیبانی فیش دلیوری را بلافاصله در جریان مشکل قرار بدهد، پس از تایید کارشناس فنی فیش دلیوری حق بازگشت کالا برای مشتریان گرامی محفوظ می باشد که در اینصورت مبلغ خرید به کیف پول کاربر در حساب کاربری ایشان (برای خریدهای بعدی) شارژ خواهد شد.